Blue moon

Okej, jag gör ännu ett försök.

Kanske skulle berätta om min dag.
Eller om min glädje.
Eller kanske om skolan?

Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?
Handuppräckning?

Visst...

Skolan?
Jag svär, om jag hör den där kvinnan yttra ett ord till om sina jävla grupparbeten, då dör jag. Bokstavligt talat. jag tycker det är lite smått jobbigt numera.
Jaja, alltid ska man irritera sig på nåt. Det är ju så det är.

Glädje?
Tja... har jag berätta om han den blonda svinlånge killen som lystrar till namnet Emil?

(Eller älskling, det funkar också bra.)

Det är bättre än nånsin. Jag kan inte släppa honom när han är nära. Jag bara måste hålla i honom för att förstå att han är verklig.

Idag?
Hmm, okej. Skola. Usch. Trött som få. Måste sova.
Letade lite träningskläder senare. Det var lite småkul faktiskt.
Hittade en underbart snygg träningströja.
Den ska jag köpa imorrn.

Ehm... Sen så... finns det inget mer att berätta. Där ser man. hahhaha...
Vill träffa Kattis för övrigt. Det var år och dar sen.
Det var länge sen helt enkelt.

(Oj, jag svamlar, måste komma på nåt fort)

Eucalyptushonung.

Sådär?

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©