Dermalogicakräm

Jag är på god väg att förvandla mig själv till ett under av skönhet.
Nej, skojar bara.
Men jag är glad.

Jag har min underbara älskade nagelbandsolja från Avoplex "Nail & cuticle replenishing oil" som är helt underbar. Mina naglar har aldrig sett bättre ut. Detta kanske kan förklaras med att jag har masat mig iväg till en manikyr.

Men ändå.

och så har jag nu fått min efterlängtade dermalogica sheer tint moisture kräm färg medium.
Den är så underbar att jag bara var tvungen att ha den. Så den ska jag använda imorgon.
Yes.
Hämtade den idag hemma hos min älskling innan jag vände hemåt.

Åh, just det, Frida är i stan igen.
Hämtade henne i Nynäshamn idag.
Jag hatar den där vägen dit.
Den är skitjobbig.
Inte motorvägen, men resten.
Usch.
Jaja.

Men nu är hon hemma. Hon sitter där nere nu och pratar med mamma och pappa.

Jag kommer lite otippat att tänka på Daniel.
Han skulle varit här och varit glad för min skull att jag skaffat dermalogicakräm. Han tjatar ju alltid om sånt där med bra hudvård och snygga kläder (gärna från ett märke) och lite sån uppskattning skulle inte skada.
Fast det är sant, han är ju inte här nu.

Jag undrar ibland när han kommer hem.
Jag saknar honom.
Jag trodde faktiskt att han skulle komma samtidigt som Frida, jag trodde han skulle ändra sig och följa med hem ändå, men det blev inte så.
Han tänkte väl aldrig tanken kanske.
Men jag trodde det konstigt nog när jag stod och väntade på Frida vid hamnen.
Jaja, det är väl sånt man får för sig.

1 kommentarer:

Anonym | 2:57 em

jag är glad för din skull, alltrsp dermalogica krämen och jag skulle velat följa med hem men jaghade inte råd dessutom kände jag inte för det riktigt ännu

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©