Oh My Good!

Jag somnar.
Jag är såå trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Detta är inte bra.
Jag satt nyss och sov på biblioteket. Eller jag försökte att inte sova, men jag sov säkert. Iallafall nickade jag till flera gånger. TIllslut beslöt jag mig för att gå hem.
Och nu ropar pappa om att vi snart ska gå ut.
vi ska tydligen äta ute.
gah.
Och ta en drink innan maten hörde jag också nåt om.
Suck.
Orka.
Coca cola, du är min vän. Måste ta en espresso. Hade inte vi en espressomaskin häruppe förut?
Suck. jag är så trött att jag börjar halucinera.
Troligen.
fan.
Jag är väl dum om jag tror att KENT ska kunna hjälpa mig att vakna.
Skit.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©