Det må vara en saga

Ångestfyllt meddelande från en bästa vän fick mig att sakna igen.
Jag saknar varje dag.
Fast ni vet väl båda att jag älskar er.

Det är inte så mycket jag vill få sagt.
Trots att jag själv har den där inneboende ångesten för skolan på tisdag.
Jag måste plugga.
Men jag har en sån inneboende lust att INTE läsa de där böckerna.

Så... jag gör det inte.

Men jag måste.
Fan.

"Jag har min egen plats på jorden, jag har mitt eget universum som jag kan forma som jag vill..."

Jag har min egen rymd att fylla, och en egen plats att stå på...

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©