Ny Frisyr oh my god!

Jag lurar för tillfället Emil att lyssna på KENT.
Haha.
Eller okej, jag har på KENT:s låt "Socker" och han har inte sagt nåt.
Fan. Nu märkte han det. Precis när Jesus hade "kickat heroin". Jaja. Jag byter till "Visan om IBM och Microsoft". Den tycker han till och med är lite bra. Yes. Ett steg närmare att få Emil att bli vispoppare. Fast skulle inte tro att det skulle hända.

Emil sitter nu här mitt emot mig med sin dator och "blåtandar" nåt. Eller nåt liknande. Vi har fixat så han kan koppla upp sig på vårt nätverk så han är säkert jätteglad.
Nu försöker jag ta bilder (Läs Emil försöker ta bilder på min inrådan. OMG)

För... jag har nämligen klippt mig!
Tji. det behövdes verkligen. Och jag har en otroligt snygg frisyr nu. Folk på stan har sagt att jag var snygg i håret hela dagen. Främlingar alltså. Först killen på skomakeriet i smedjan och sen snubben på statoil. Fast han flirtar visserligen alltid med mig. Det är något läskigt, han är nämligen typ 40-50 år. Och dessutom är jag inte intresserad (läs "DUH!!!, han är äcklig"). Jag har ju en otroligt underbar pojkvän som jag älskar något otroligt mycket.
det finns inget som kan förbättras med honom. (Eller han kunde ju iförsig falla för min Lars Winnerbäckterror)

Hur som helst. En snygg bild på mig känns alldeles rätt nu du.

Ska springa och snygga till mig lite nu, vi ska ut med grabbgänget strax (Läs: Jimmy, Kim, Johan, Emma, och så kusin Göran) Men så här ser jag ut för tillfället. Kolla in den underbara frisyren. --------------------------------->


Nu lyssnar vi för övrigt på björn Rosenström. Fick ett konstigt sug att lyssna på Gunillalåten efter att jag sjungit den helt igenom för Emil tills han bad mig om att hålla tyst. Fast nu lyssnar vi på Glennlåten.

"Glenn kan supa, Glenn kan slåss och Glenn kan röka sina bloss..."

okej förlåt.

2 kommentarer:

Emiru | 9:43 em

Ja frisyren ser jag att du har ändrat, väldigt vackert.

Just nu väntar jag på att du ska bli klar med sminket.

Ja kent är den hemskaste musik som finns så allting är bättre i jämförelse med dom. T.O.M. Lassebäck

Älskar dig, puss... och herregud varför finns det rosa glittrigt läppglans?

Frida T | 6:34 em

Åh, så ni lyssnae också på rosenström igår?
duktigt. där har vi nåt gemensamt.
Jag har kommit på att det är kul att höra på honom.

heh

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©